Regulamin
Regulamin
rozliczania odpłatności za obiady w Zespole Oświatowym w Golicach
Na podstawie Zarządzenia Dyrektora Szkoły Nr 71/2021 z dnia 04.01.2021. w sprawie ustalenia zasad korzystania ze stołówek zorganizowanych w szkołach prowadzonych przez Gminę Siedlce – wprowadza się:
- Stołówka szkolna jest zorganizowanym przez szkołę miejscem wydawania
i spożywania posiłków przygotowanych przez pracowników kuchni. Do korzystania
z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są: uczniowie; pracownicy placówki. - Wszyscy korzystający z obiadów wydawanych przez stołówkę szkolną zobowiązani są do regularnego wnoszenia opłat. Wysokość stawki obiadowej ustalana jest zarządzeniem dyrektora szkoły. Zasady ustalania wysokości stawki określają odrębne przepisy.
- Opłaty za obiady wnosi się za cały miesiąc z góry przelewem na rachunek szkoły: Zespół Oświatowy w Golicach Bank Pekao S.A:
Nr 02 1240 2685 1111 0010 6265 0550
( z dopiskiem imię i nazwisko dziecka grupa /klasa) - Opłatę za posiłki w stołówce szkolnej wnosi się w okresach miesięcznych (z góry za każdy miesiąc), Opłatę za obiady wnosi się od 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obiadowy do 5 dnia każdego miesiąca
- Wysokość opłaty i termin ich dokonania na konkretny miesiąc podaje do wiadomości Intendent. Informacja umieszczana jest na tablicy ogłoszeń w wejściu do szkoły/przedszkola.
- Uczeń jest uprawniony do korzystania z obiadów od dnia w którym rodzic lub prawny opiekun dokona wpłaty. Nie wydaje się obiadów osobom, które nie wniosły opłaty za dany miesiąc.
- Nieobecność należy zgłosić do intendenta/sekretarza szkoły, nie później niż
w dniu poprzedzającym wydanie posiłku do godziny 14.00 w poniedziałki do godziny 08.00. - W przypadku nieobecności w szkole/przedszkolu uprawnionego albo rezygnacji
z posiłku w danym dniu, zwrotowi podlega dzienna opłata wniesiona za posiłek.
- W przypadku przedłużenia nieobecności dziecka na rodzicach/prawnych opiekunach ciąży obowiązek powiadomienia o tym Intendenta/ Sekretarza szkoły. Przedłużenie nieobecności dziecka nie następuje automatycznie. Brak informacji powoduje przygotowanie posiłku w danym dniu.
- Opłata za niewykorzystane obiady jest przekazywana jako odliczenie w następnym miesiącu.
- Rodzic/prawny opiekun może przekazać prawo do zjedzenia posiłku (w dniu nieobecności dziecka) innemu uczniowi, uprzednio informując o tym Intendenta/ Sekretarza szkoły.
- W przypadku niewykorzystania posiłku powstałego wskutek zbyt późnego powiadomienia o nieobecności dziecka przygotowany posiłek zostaje wydany innemu dziecku wyznaczonemu przez pedagoga szkolnego.
- Z posiłków mogą korzystać osoby z zewnątrz szkoły, które najpóźniej dzień przed zamówią posiłek (np. rozgrywki sportowe, konkursy itp.) uprzednio wnosząc opłatę na konto szkoły.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 04 stycznia 2021r.
Dyrektor Zespołu Oświatowego w Golicach
Małgorzata Łukaszewska